Obecnie duże przedsiębiorstwa głównie pozyskują nowych klientów za pomocą specjalnego działu nazywanego, jako call center. Call center tworzy grupa konsultantów, którzy odpowiadają za utrzymanie dobrych relacji z bieżącymi klientami, a także zajmują się poszukiwaniem nowych klientów. Do swoich celów wykorzystują różne kanały komunikacyjne, zazwyczaj używają z poczty elektronicznej oraz telefonu. Każdego dnia przeprowadzają wiele rozmów oraz wysyłaj liczne wiadomości w postaci e-maili. Dążą do utrzymania dobrych relacji z klientami, służą im pomocą, radą oraz dbają, aby czuli się spełnieni i otrzymali najlepiej wykonaną usługę lub produkt.
Praca konsultanta jest bardzo ciężka, wymaga skupienia i dużego poświęcenia. Wielokrotnie konsultanci spotykają się z ,,niemiłymi” klientami i muszą wysłuchiwać ich skarg. Dlatego w tej grupie pracowników najlepiej odnajdą się osoby wytrwałe oraz dążące do celu. Muszą utrzymać pozytywne relacje z każdym klientem i zadbać o to, aby był on zadowolony z zakupionych usług lub towarów. Ponadto do ich codziennych obowiązków należy poszukiwanie nowych konsumentów, którzy mogliby skorzystać z oferowanych przez firmę produktów lub usług. W tym celu przeszukują bazy danych potencjalnych klientów, namawiają ich do konsumpcji i zachęcają różnymi profitami.
Podczas wykonywania licznych połączeń, prowadzenia rozmów i utrzymania kontaktu e-mailowego często dochodzi do nieporozumień. Konsultanci zapominają zapisać ważne informacje oraz dane lub mylą się i źle kwalifikują potencjalnego klienta. Przez niedokładnie wykonywane obowiązki najbardziej traci na tym firma, dlatego też w tym celu zostało stworzone wirtualne contact center. Wirtualny contact center to nowoczesny system do zarządzania oraz realizowania kontaktów z klientami.
Wirtualne contact center – zalety dla Twojej firmy
Wirtualne contact center umożliwi Twojej firmie wybić się na sam szczyt! Za jego pomocą będziesz mógł sprawnie kontrolować pracę swoich pracowników. Poprawisz jakość i obsługę każdego klienta. Uzyskasz możliwość dokładnego monitorowania wszystkich połączeń oraz wiadomości. W szybkim czasie zwiększysz skuteczność telesprzedaży i zauważysz, że Twoja firma przynosi większe zyski.
Decydując się na wirtualne contact center otrzymasz infolinię i narzędzia potrzebne do sprawnej komunikacji z Twoimi obecnymi i potencjalnymi klientami. Dodatkowo uzyskasz przeróżne kanały komunikacyjne i z łatwością wdrożysz użyteczne rozwiązania do swojego działu call center.
Do głównych zalet wirtualnego contact center należą między innymi:
- łatwe i szybkie uruchomienie systemu
- prosty w obsłudze i comiesięczny abonament
- serwis wliczony w cenę
- darmowe aktualizacje systemu
- pakiet 2 w 1, czyli system + usługa operatora telefonicznego
- bezpieczeństwo systemu, bez obawy o utracenie danych
- bardzo wysoka skalowalność systemu
Czego potrzebujesz, aby rozpocząć korzystanie z wirtualnego contact center?
Wirtualne contact center jest pewnego rodzaju systemem, który łączy ludzi i najnowsze technologie. Pozwala szybko zwiększyć efektywność Twoich pracowników i poprawić wynik finansowy firmy. W celu rozpoczęcia korzystania z wirtualnego contact center należy skontaktować się z systell. Dodatkowo musisz posiadać stały dostęp do Internetu i telefonii. Zawsze płacisz tylko za aktywne stanowisko konsultanta i w dowolnej chwili zarządzasz czasem korzystania z usługi. Ponadto nad całym procesem czuwa grupa wsparcia i możesz liczyć na wliczone w cenę usługi serwisowe.