Outsourcing handlowców

Outsorcing handlowców to szansa na obniżenie kosztów i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań. Chociaż Field Marketing i Trade Support dla wielu nadal brzmi obco, warto zapoznać się bliżej z tymi terminami i zadbać o najwyższą jakość działań.

  1. Outsourcing handlowców – nieocenione wsparcie w procesach sprzedażowych
  2. Shopper marketing – jakie korzyści z niego płyną?

Ugruntowana wiedza, oparta na latach doświadczenia, pozwala optymalne działanie w zakresie procesów sprzedażowych. Rozwój jest możliwy tylko wtedy, gdy wiemy, jak i kiedy wdrażać nowoczesne rozwiązania.

1. Outsourcing handlowców – nieocenione wsparcie w procesach sprzedażowych

Zmiany zaczynają się od ludzi. Jeśli martwisz się, że nie masz wystarczających zasobów ludzkich, by cokolwiek zdziałać w procesie sprzedaży, pomyśl o usłudze outsourcingu. Zespół sprzedażowy stworzony na miarę twoich potrzeb, pomoże ci na nowo zaprojektować pracę. Wystarczy poddać analizie sytuację wyjściową i zastanowić się nad celem, na osiągnięciu którego ci zależy. Agencja, która organizuje outsourcing handlowców, zapewni ci nie tylko niezbędną pomoc w zakresie zasobów ludzkich, ale i w zakresie zaplecza technologicznego.

Telefony, komputery, samochody, system SFA – każdy projekt rządzi się swoimi prawami i ma swoje wymagania. Najważniejsze, by działać z głową i według planu.

2. Shopper marketing – jakie korzyści z niego płyną?

Kiedy jesteś klientem sklepu, wydaje ci się, że twoje decyzje podyktowane są głównie twoimi potrzebami. Ale potrzeb tych przybywa, gdy widzisz odpowiednio wyeksponowane produkty. i odwrotnie – ubywa ich, gdy widzisz, że np. twoje ulubione bułki właśnie są konsumowane przez bliżej nieznane ci owady, prawda?

Sprzedaż to bardzo złożony proces, na który składa się wiele czynników. Tylko wtedy, gdy z sobą współgrają, można mówić o sukcesie. Fakt, że na decyzje zakupowe wpływa odpowiednia prezentacja produktów w przestrzeni sklepowej, dla nikogo nie jest już zaskoczeniem. Ale co właściwie oznacza „odpowiednia prezentacja”?

Dzięki usłudze shopper marketingowej, możesz zarządzać zasobami organizacyjnymi, kadrowymi i logistycznymi w sposób, który przeprowadzi cię przez sprzedażowy od analizy sytuacji wyjściowej aż po realizację celu. Skorzystanie z usług agencji, zajmującej się shopper marketingiem sprawi, że wszelkie słabe elementy twojego procesu sprzedażowego, możesz wypełnić dzięki outsourcingowi.

Profesjonalne agencje oferują pomoc kilku tysięcy pracowników terenowych, co umożliwia działanie na szeroką skalę.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here