Nowe stare biuro - jak stworzyć przyjazną przestrzeń

Przestrzeń biurowa wielu firm jest po prostu zagracona. Badania pokazują, że całkiem sporo przedsiębiorców nie tylko gromadzi latami zbędne dokumenty, lecz także przechowuje meble, których dano powinni się pozbyć. Jak to zrobić szybko i efektywnie?

  1. Czyste biuro bez zbędnych dokumentów i niepotrzebnych mebli
  2. Jak pozbyć się zbędnych mebli i dokumentów?

Czyste biuro bez zbędnych dokumentów i niepotrzebnych mebli

Świadoma organizacja przestrzeni biurowej to z pewnością jedno z ważniejszych zadań stojących przed tymi, którzy swoim pracownikom chcą stworzyć przyjazne do pracy miejsce. W polskich biurach zalega zbyt dużo zbędnej dokumentacji. Warto pamiętać, że ogromną część dokumentów można usunąć po rok, jeszcze większą zaś po 5 latach, kiedy nawet część dokumentacji finansowej i zdrowotnej nie musi być już przechowywana. Warto zadbać o regularną utylizację takiej dokumentacji, ponieważ gromadząc ją w firmie generujemy tylko większy bałagan, działamy antyekologicznie  i zagracamy przestrzeń własnej pracy. Ten sam problem dotyczy utylizacji mebli biurowych. Spora część z nich składowana jest w magazynach, w piwnicy, na strychu. Spora część często zagraca właściwą przestrzeń pracy. Warto zaś sobie uświadomić, że ze sporej części takich mebli biuro już nie skorzysta. Wszystkie je należy dla wspólnego dobra usunąć.

Jak pozbyć się zbędnych mebli i dokumentów?

Utylizacja mebli biurowych Warszawa – wystarczy wpisać tylko tyle w wyszukiwarkę, aby bez problemu znaleźć firmę zajmującą się profesjonalnym wywozem mebli i ich utylizacją przy minimalnym wręcz zaangażowaniu ze strony klienta. Czasami wystarczy jeden telefon, przekazanie precyzyjnych danych dotyczących ilości mebli i umówienie się na termin ich odbioru. Podobnie zresztą jest z dokumentami. Niszczenie ich w biurze generuje spore koszty, natomiast od czasu do czasu można bez problemu zamówić profesjonalną usługę utylizacji śmierci. Wtedy po dokumenty również przyjeżdża specjalny samochód transportowy, który przewozi dokumenty (z zachowaniem wszystkich norm bezpieczeństwa) do profesjonalnych niszczarni. Plusem zlecenia utylizacji mebli lub dokumentów profesjonalnym firmom jest gwarancja ich recyklingu i ponownego wykorzystania, a więc możliwie odpowiedzialnego zarządzania tymi materiałami. Pozyskane zaś miejsce w biurze można z powodzeniem wykorzystać dla celów nowej aranżacji przestrzeni, jak również stworzenia bardziej ergonomicznych i przyjaznych pracownikom rozwiązań. Stare meble rzadko kiedy znajdują ponowne wykorzystanie w przestrzeni, dlatego na pewnym etapie lepiej jest je po prostu usunąć.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here