Żyjemy obecnie w dynamicznych czasach. Nie dość, że technologia rozwija się praktycznie z dnia na dzień, to jeszcze stanęliśmy przed globalnym wyzwaniem pracy zdalnej i konieczności wdrażania coraz to bardziej zaawansowanych metod telekomunikacji. W świecie, w którym informacja jest podstawą każdego działania, trzeba mieć do niej stały dostęp. Inaczej, wypadniemy z obiegu i zostaniemy z tyłu.
Duże firmy, małe przedsiębiorstwa, większe i mniejsze marki muszą nieustannie pozostawać w kontakcie ze swoim klientami. Jednak jak to sprawnie zrobić, kiedy liczba regularnych klientów przekracza tysiące, a ilość tych, do których chcemy dotrzeć z ofertą jest liczona w milionach? Pomocą w takich działaniach może okazać się sprawnie funkcjonujący system contact center. Dzięki contact center zapewnisz sobie centralnie kontrolowane miejsce komunikacji z klientem, na wielu różnych platformach. Przekonaj się, że dystrybuowanie informacji i zarządzanie nią jeszcze nigdy nie było tak proste Poznaj wielofunkcyjny system contact center i dowiedz się jak szybko możesz go wdrożyć u siebie w firmie.
Czym jest contact center?
Contact center, z języka angielskiego oznacza centrum kontaktu. Jest rozwinięciem koncepcji call center, która zakłada, że podstawowym medium komunikacji z klientem jest telefon. W przypadku contact center mówimy o bardziej zaawansowanych formach telekomunikacji takich jak: kontakt e-mail, czat internetowy, wideoczat czy SMS, a nawet media społecznościowe. Dokładniej rzecz ujmując, zaawansowany contact center będzie obejmował następujące usługi: obsługa połączeń inbound – przychodzących, obsługa połączeń outbound – wychodzących, help desk w formie e-mail, czat webowy, komunikację w social mediach za pośrednictwem Facebook Messenger, WhatsApp Business oraz Viber Business, SMS czat, chatbot, robocaller, video chat oraz MS Teams. Wszystko to jest możliwe dzięki technologii wirtualna centrala voip.
Jak działa contact center?
Contact center to nic innego jak wirtualna centrala telefoniczna, wzbogacona o dodatkowe usługi takie jak komunikacja z klientem przez e-mail, SMS czy media społecznościowe. W przypadku bardzo rozbudowanego systemu contact center, z dużą liczbą różnych funkcji, wszystkie kontakty od klientów i tak trafiają do jednej, wspólnej kolejki oczekującej. Tam nadawane są im odpowiednie priorytety, według których zapytania od klientów kierowane są dalej do właściwych konsultantów contact center. Dany konsultant będzie odpowiedzialny tylko za obsługę jednego medium lub kilku różnych mediów.
Dzięki contact center zarządzanie całym systemem obsługi klientów w firmie staje się o wiele prostsze i bardziej usystematyzowane. Dzięki bogatej dostępności do infrastruktury teleinformatycznej, możliwe jest zarówno komunikowanie się z klientem jak i analizowanie i kategoryzowanie uzyskanych informacji. Z tego powodu contact center działają także jako systemy CRM, w których możliwy jest real time raporting, zaawansowana analityka oraz stały i bieżący dostęp do wszystkich informacji. Najbardziej zaawansowane systemy contact center umożliwiają konsultantom pracę zdalną z własnego domu i wcale nie wymagają już gromadzenia się wszystkich pracowników w jednej, ogromnej, fizycznej centrali.
Jeżeli szukasz dla swojego przedsiębiorstwa sprawnie działającego systemu contact center oraz zależy Ci na rozwiązaniu wielofunkcyjnymm i zaawansowanym technologicznie, koniecznie sprawdź: https://www.daktela.com/pl/. Contact Center od Daktela oferuje kompletne telekomunikacyjne portfolio usług i umożliwia konsultantom efektywną pracę zdalną z dowolnego miejsca.